Kodulehe SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine tähendab lihtsustatult öeldes kodulehe täiustamise protsessi, et suurendada selle leitavust orgaanilises otsingus. Näiteks kui inimesed otsivad Google otsingumootoris teie ettevõttega seotud tooteid või teenuseid siis mida paremini on tehtud kodulehe SEO seda parem on teie positsioon otsingus ning seda suurem on tõenäosus, et jõuate enda potentsiaalsete klientideni.
Kuidas kodulehe SEO töötab?
Otsingumootorid nagu Google ja Bing, kasutavad internetis kodulehtede indekseerimiseks roboteid. Liikudes, läbi linkide kogudes kodulehe kohta teavet ja lisades neile indeksid. Kujutlege indeksit kui hiiglasliku raamatukogu kus iga leht on indekseeritud ja kus raamatukoguhoidja(otsingumootor) saab raamatust aidata otsijal leida täpselt seda lehekülge, mida ta parasjagu otsib.
Algoritmid analüüsivad indekseeritud lehti, võttes arvesse sadu tegureid ja signaale, et teha kindlaks, kas indekseeritud leht peaks antud päringus otsingutulemustes ilmuma.
Erinevalt tasulistest otsingureklaamidest ei saa te otsingumootoritele maksta kõrgema orgaanilise otsingu paremus järjestuse parandamiseks.
Kodulehe SEO peamised tegurid nagu sisu kvaliteet, kodulehe struktuur, asjakohased märksõnad, laadimiskiirus ja indekseeritavus. Otsingualgoritmid on loodud asjakohaste ja autoriteetsete lehtede kuvamiseks ning kasutajatele parima otsingukogemuse pakkumiseks. Loe lähemalt: Kuidas otsingumootorid töötavad
Miks on vajalik kodulehe SEO optimeerimine?
SEO optimeerimine on digitaalturunduse põhiosa, sest inimesed sooritavad igal aastal triljoneid otsinguid, sageli ostu või ärilise eesmärgiga leida teavet toodete ja teenuste kohta. Otsing on sageli brändide digitaalse liikluse peamine allikas ja täiendab teiste turunduskanalite tööd. Parem nähtavus ja otsingutulemustes kõrgem positsioon võib oluliselt mõjutada müügitulemusi.
Otsingumootorite otsingu algoritmid on viimaste aastate jooksul kõvasti arenenud, et anda kasutajatele rohkem otseseid vasteid, mis hoiavad kasutajaid kauem tulemuste lehel. Samuti tuleks märkida, et uued funktsioonid nagu rikkalikud tulemused ja teadmiste paneelid otsingutulemustes võivad suurendada nähtavust ja anda kasutajatele otse teie ettevõtte kohta rohkem teavet. Kokkuvõttes on SEO digitaalturunduse üks aluseid. Kui te teate, mida kodulehe külastajad soovivad ja otsivad siis saate neid teadmisi rakendada oma kampaaniates (tasulised ja orgaanilised) nii oma kodulehel kui ka sotsiaalmeedias.
Miks on SEO ettevõttele oluline?
Kodulehe nähtavus ja otsingutulemuste positsioon
SEO üks olulisemaid funktsioone on otsingutes nähtavuse parandamine, mis tähendab, et potentsiaalsetel klientidel on lihtsam teid leida, kui nad otsivad tooteid või teenuseid, mida teie ettevõtte pakub. Nähtavus on otseselt seotud positsiooniga orgaanilises otsingus.
Mida kõrgemal positsioonil otsingumootori tulemuste lehel (SERP) koduleht on, seda tõenäolisem on, et teie kodulehte nähakse ja seda ka külastatakse. Näiteks: 33% klikkidest ei lähe kaugemale esimesest otsingutulemuste lehest ja viis esimest kirjet saavad üle 75% kõigist klikkidest.
Kodulehe külastatavus
Suurenenud külastatavus on SEO üks peamisi eesmärke ning nähtavuse ja otsingu tulemuste paranemisel suurendate külastatavust enda kodulehel. Kui te soovite suurendada enda kodulehe külastatavust ja leidmist otsingus orgaanilisel teel, peate kasutama SEO parimaid võtteid mis, aitavad kodulehel jõuda esimesele otsingu tulemuste lehele või ideaalis esimesele positsioonile otsingu tulemuste hulgas.
Domeeni autoriteet
Põhimõtteliselt tähendab domeeni autoriteet(ingl. domain authority) seda, et koduleht on usaldusväärne, kvaliteetne, asjakohane ja sellel on külastajale midagi olulist pakkuda. Mida rohkem on kodulehel autoriteeti, seda kõrgem on selle positsioon orgaanilises otsingus ja seda rohkem on külastajal põhjust teie kaubamärki usaldada.
Parem kasutajakogemus(UX)
SEO üks oluline osa on selle kvaliteetse sisu ja kodulehe tehnilisele optimeerimine. Kvaliteetne sisu ja tehniline optimeerimine parandab kasutajakogemus ning see loob sujuva ja positiivse kliendikogemuse, mis aitab pääseda otsingutulemustes esile.
Näiteks võiks tuua kodulehe, mis on visuaalselt juba aegunud ja eelnev disain pole kohanduv erinevatele seadmetele siis sellisel juhul pole tegemist mobiilisõbraliku disainilahenduse ega ka otsingumootorite hinnangul vasta koduleht hea kasutajakogemuse kriteeriumitele. Peale kodulehe kaasajastamist kohanduva disainiga, mis toimub kõigil kaasaegsetel seadmetel paraneb ka otsingumootorite hinnang selle kasutajakogemusele.
Samuti kui kiirendada kodulehe laadimiskiirust, väheneb külastajate lahkumismäär ehk Bounce rate( külastajate protsent kes lahkub peale veebilehele sisenemist). Pea 50% tarbijatest eeldab, et koduleht laetakse vähemalt kahe sekundi jooksul ning mida pikem on laadimisaeg seda suurem on ka põrkemäär. Ühe sekundiline viivitus laadimisajas võib viia konversioonimäära 20-protsendilise languseni.
Millist SEO teenuseid pakume?
Kodulehe SEO audit
Otsingumootorite üheks peamiseks eesmärgiks on pakkuda kasutajale parimat võimalikku kasutajakogemust. Tehniline SEO sisaldab mitmeid komponente, nagu kodulehe kiirus, XML -I sitemap, sisu kvaliteet, dubleeritud sisu, indekseerimis vead, lehe struktuur, sisemised lingid, schema, ümbersuunamised ja piltide optimeerimine. Need elemendid on Teie kodule toimivuse jaoks kriitilised. Teostame tehnilise SEO auditi millega tuvastame probleemsed kohad ja töötame välja optimeerimis lahendused.
Lehesisene SEO
Üks olulisemaid otsingumootorite eesmärke on pakkuda kasutajale asjakohast ja kvaliteetset sisu. Kui kodulehe sisu on kaasahaarav, sisukas ja informatiivne, asub ka koduleht asjakohaste märksõnade, otsingus eespool. Hästi teostatud lehesisene SEO sisaldab regulaarseid sisuvärskendusi ( sisu poolelt on otsingumootori jaoks sisu värskus tuntud tegur). Loome teie kodulehele sisuplaani mille põhjal kirjutame märksõnu sisaldavad struktureeritud tekstid.
Loe lähemalt: Sisuloome teenus
SEO Märksõnade analüüs
SEO Märksõnade analüüsi põhjal loome teie kodulehele märksõnade strateegia. Analüüsi alustame kodulehel juba olemas olevate märksõnade toimivuse kontrollimisega. Peale ülevaatust teostame 3-5 peamise konkurendi märksõnade analüüsi. Lähtudes märksõnade kattuvusest ja asjakohasusest.
Tagamaks paremaid tulemusi viime läbi valdkonna põhise analüüsi, et leida niši põhised pikad märksõnad. Peale kõikide märksõnade kokku kogumist ja analüüsi loome raporti kus toome välja märksõnade potentsiaalsed võimalused, trendid ja teemad. Mida saate ka kasutada sotsiaalmeedias, digireklaamides ja sisu artikleid kirjutades.
Konkurentide analüüs
Koostame põhjaliku analüüsi 3 – 5 otsesest konkurendist, nende optimeerimis taktikatest, nende poolt kasutatavate märksõnadest ja märksõnade toimimisest, otsingumootorite paremusjärjestust, sotsiaalmeedia kohalolekust ning tehnilise ja tagasilingi profiilidest. Need protsessid võimaldavad meil luua SEO strateegia, mis annavad teile valdkonna põhistes otsingutes eelise.
Leheväline SEO
Leheväliste SEO strateegiate keskmes on kvaliteetsed suunavad välised lingid, mis on saadud loomulikul teel. Google kasutab väliseid suunavaid link, et kinnitada ja kontrollida Teie kodulehe ja kaubamärgi usaldusväärsust ja autoriteeti. Analüüsime kodulehele suunavaid väliseid linke ja loome tagasi linkimise strateegia uute kvaliteetsete linkide hankimiseks, et suurendada teie domeeni autoriteeti. Tagamaks, et kodulehe tagasi linkimise profiil vastab otsingumootori standarditele, keskendume tagasilinkide loomisel kolmele peamisele kriteeriumile: Kvaliteet, asjakohasus ja autoriteet.
- Kvaliteetne link pärineb kodulehelt, mille sisu ja kasutuskogemus hinnatud kõrgelt ja millele on kõrge domeeni reiting.
- Lingi asjakohasus tähendab, et kodulehele suunav link pärineb lehelt mis on temaatiliselt sellega seotud.
- Autoriteetne on link, mis suunab kodulehele ja pärineb otsingumootori jaoks usaldusväärselt veebilehelt.
Kohalik SEO
Kohalik SEO on lehevälise SEO jaoks hädavajalik. Sarnaselt tagasilinkimisele kasutavad Google ja muud otsingumootorid ettevõtte teavet, näiteks asukohta, telefoninumbrit ja veebilehe URL -i, et kontrollida teave, et kuvada seda kohalikes otsingutes. On oluline, et antud info oleks ajakohane ja täpne.
Millist kasu SEO teenusest saate?
Otsingumootoritele optimeerimine mängib olulist rolli ettevõtte kodulehe edu kujundamisel ja on pikk ja aeganõudev protsess. SEO teenuse sisse otsmise peamine eelis on see, et saate keskenduda oma põhitegevusalale ega pea hakkama juurde õppima kõrvalist ala mis ei ole seotud igapäevase tööga või palkama eraldi juurde inimest kes sellega tegeleks. SEO teenuse sisse ostmisel, usaldate selle töö professionaalide kätte kes on kogenud ja teevad seda tööd iga päev.
Kuna otsingumootoritele optimeerimine on jooksev protsess siis tagab teenuse sisse ostmine selle, et koduleht on optimeeritud, kasutajakogemus on tasemel ja rakendatud on parimad tavasid ja viimaseid trende. Ettevõttel puudub kulu SEO tööriistade soetamiseks ja töötajate koolitamiseks.
Kui palju maksab SEO teenus?
Me mõistame, et iga ettevõte ja koduleht on unikaalne, mistõttu läheneme igale kliendile individuaalselt. SEO teenuse hind kujuneb vastavalt tellitud tööde mahule. Läheneme igale kliendile individuaalselt ja teeme igale kliendile individuaalse hinnapakkumise. Küsi pakkumist juba täna, läbi all oleva kontaktivormi või kirjuta meile e-maile või helista numbril: +372 5557 0389!
Kodulehe SEO
"*" tähistab kohustuslikke välju