Miks värskendada ettevõte kodulehte? Tänapäeva digimaailmas ei ole paremat müügiesindajat ettevõttele kui ettevõte koduleht, mis töötab 24/7. Täna otsivad inimesed ettevõteteid ja nende üksikasju veebis rohkem kui kunagi varem. Hea kodulehe omamine või selle asjakohasena hoidmine on äärmiselt oluline. Kasutajasõbralik, lihtsalt kasutatav ja erinevatele seadmetele kohanduv koduleht, on see, mida enamik inimesi eelistab.
Enamik ettevõtteid omavad küll kodulehte, kuid vähe tähelepanu pööratakse selle ajakohasena hoidmisele ja selle rakendamisele 24/7 töötava müügimehena. Aegunud koduleht võib kujundada külastajale arvamuse ettevõttest. Isegi kui ettevõte ise võib olla tegelikult igati kõva tegija omas valdkonnas siis võib juhtuda, et esmakülastajale see läbi kodulehe kuidagi välja ei paista. Ettevõtted, mis investeerivad aega sellele, et tagada asjakohase sisusse, tagavad, et kliendid leiavad nende toote või teenuse, mida külastajad otsivad.
Põhjused, miks värskendada ettevõtte kodulehte
Peamine põhjus kodulehe ümberkujundamiseks on kasutajakogemuse parandamine ja täiustamine. Tegelikult näitavad uuringud, et üle 80% külastajatest on veendunud, et nad ei külasta uuesti halva kasutajakogemusega kodulehte.Pole tähtis, kui palju funktsioone ja võimalusi koduleht pakub. Kui kasutajakogemus pole erinevatel seadmetel sujuv, võivad kasutajad veebilehelt lahkuda ja liikuda edasi konkurendi juurde kelle koduleht pakub paremat kasutajakogemust.
Kuna pea 65% külastusi tuleb enamikel kodulehtedel läbi telefoni siis on oluline, et koduleht kohanduks mobiilivaatele. Kui aegunud koduleht ei kohandu eri seadmetele siis välistab ettevõte, 65% potentsiaalsetele klientidele. Peamised märksõnadeks kasutajakogemusel on navigeerimise lihtsus, reageerivus, kaasaegne disain ja uuendatud funktsionaalsus. Need on punktid mis on olulised kasutaja jaoks.
Loe lähemalt: Millest sõltub kodulehe hind
Otsingumootori optimeerimine ja kodulehe jõudlus
Oletame, et ettevõttel on suurepärane koduleht, kuid kui keegi seda Google otsingust leida ei suuda, ei ole sellest erilist kasu ettevõtele. On oluline, et koduleht oleks tehniliselt ja SEO optimeeritud ning sisaldaks kvaliteetse sisu ja õigeid märksõnu. See tagab, et koduleht ilmub otsingutulemustes esimeste hulgas. SEO optimeerimine aitab konkurentidest sammu võrra ees püsida. Koduleht, mis ilmub otsingutulemustes ees pool, suurendab külastuste arvu, mis omakorda loob potentsiaali suuremale müügile ja ettevõtte või brändi usaldusväärsuse ja tuntuse kasvule.
Kodulehe laadimiskiirus on üks olulisemaid kriteeriume tehnilises optimeerimises ja kasutajakogemuse parandamisel. Aeglaselt laadiv koduleht võib põhjustada potentsiaalse kliendi kaotamise isegi siis, kui kodulehe sisu on kvaliteetne ja visuaalne muljetavaldav. Kasutajad võivad tüdineda oodates, millal koduleht lõpuks laeb ja võivad seetõttu lahkuda ja minna konkurendi kodulehele, mis toob kaasa ettevõtele tulu kaotuse.
Loe lähemalt: SEO teenus
Brändi esitlemine kodulehel
Kui koduleht ei keskendu kaubamärgi väärtustele ega esitle kaubamärki õigesti, ei pruugi te olla oma konkurentidega võrdluselt atraktiivne kliendile. Tugev kaubamärgi kuvand võib väiksema ettevõtte muuta võrdväärseks tunduvalt suurematele konkurentidele. Kaubamärgi olemuse tabamine selle kõige olulisemal digitaalsel visiitkaardil on sama oluline kui kaubamärk ise. Kui koduleht kuvab kaubamärgi kuvandit sama hästi kui ettevõte ise, suureneb autentsus potentsiaalsele kliendile kümnekordselt.
Kaubamärgi õige esitlemine kodulehel ei ole ainult visuaalne ülesanne, vaid see nõuab mõistmist, mida kaubamärk esindab, ja kuidas see resoneerib sihtrühmaga. See tähendab, et iga element kodulehel, alates värvidest ja lõpetades teksti tooni või kirja fondiga, peaks olema hoolikalt valitud selleks, et edastada brändi sõnum ja väärtused. Lisaks peaks koduleht olema loodud selliselt, et see suudaks meelitada ja köita ettevõte sihtrühma, pakkudes neile meeldejäävat ja kaasahaaravat kasutajakogemust.
Investeering kaubamärgi esitlemisesse kodulehel ei ole lihtsalt visuaalne parandus, vaid strateegiline samm, mis suurendab ettevõtte nähtavust ja aitab luua tugevama sideme sihtrühmaga. See võimaldab eristuda konkurentidest ja luua pikaajalisi suhteid oma klientidega, suurendades nii lojaalsust kui ka äritegevuse edu. Kui soovite, et bränd paistaks silma ja kõnetaks positiivselt õiget sihtrühma, on hädavajalik pöörata tähelepanu sellele, kuidas kaubamärki kodulehel esitletakse.
Kodulehe turvalisus
Tänane maailm on üha enam ühendatud, sellega tekivad ka uued probleemid. Turvalisus, privaatsus ja andmete puutumatus on kasutajate jaoks äärmiselt olulised ning need peaksid olema ka välja toodud kodulehe külastajale teabe jaoks. Vanemad ja aegunud kodulehed on tihti nakatatud pahavaraga, kuna neis võib olla lihtsasti ära kasutatavaid turvaauke. Aegunud koduleht võib muutuda häkkerite rünnakute ohvriks, lekkida võib tundlikku teavet nagu kliendi- või ettevõte töötajate andmed.
Digiajastul on kodulehe turvalisuse tagamine hädavajalik. See ei puuduta ainult ettevõtte mainet, vaid ka klientide usaldust ettevõte vastu. Koduleht vajab regulaarseid kontrolle, pahavara skannimist ja andmete krüpteerimist, aitab kaitsta ettevõtet ja selle kliente ohtude ja trahvide eest kui pole täidetud andmekaitseseadust. Lisaks tasub pöörata tähelepanu sellistele aspektidele nagu kasutajate autentimine, SSL/TLS sertifikaatide kasutamine andmete krüpteerimine, samuti regulaarne tarkvara ja pistikprogrammide uuendamine. Samuti on oluline teavitada külastajat privaatsuspoliitikast, sealhulgas andmekaitsepoliitikatest ja sellest, kuidas nende andmeid käsitletakse. Investeering kodulehe turvalisusse ei ole lihtsalt kulu, vaid investeering ettevõtte tulevikku ja usaldusväärsusse. Sellega näitate, et hindate oma klientide privaatsust ja turvalisust, mis omakorda suurendab nende usaldust teie kaubamärgi vastu.
Probleemid hooldamisel ja uuendamisel
Kui leiate, et ettevõte kodulehte on raske hooldada, puuduvad ligipääsud või ettevõttes on puudu inimene haldamiseks, asjakohase sisu loomiseks või lisamiseks siis juba kaotate potentsiaalseid kliente. Kodulehe orgaaniline liiklus tuleb peamiselt tänu selle sisule. Kui asjakohast sisu ei ole võimalik lisada siis kaotate külastusi ja potentsiaalseid kliente. Enamik kasutajaid lahkub kiirelt kodulehtedelt, mis on aeglased, tülika navigeerimise, halva sisu ja aegunud disainiga. Tuleks meeles pidada, et veebis on külastajad väga kannatamatud. Huvi kaob kiirelt, kui koduleht laeb 3-4 sekundit, sisu pole huvitav ja asjakohane. Keskmiselt umbes 8 sekundit, on aeg mil positiivne esmamulje tuleks külastajale luua, et teda kodulehel hoida. Ettevõte peaks eraldama piisavalt ressursse, et tagada stabiilsed tulemused ja lojaalne kliendibaas, mis püsib. Atler Digitalis läheneme igale kliendile individuaalselt. Mõistame, et iga klient on erinevate vajadustega ning vajab individuaalset lähenemist. Võtke meiega ühendust juba täna, et oma kodulehte uuendada, kirjuta meile: Kontakt