E-poe hind

E-poe hind sõltub suuresti selle arenduse projektist, iga projekt on individuaalne ja e-poe tegemise hind kujuneb peamiselt kliendi vajadustest. Mida keerukama tehnilise lahenduse ja unikaalsema disainiga e-poodi vaja on seda suurem tuleb ka kodulehe tegemise hind. All olev e-poe hinnapäringu vorm annab võimaluse Teil täpsustada endale vajalik lahendus. Täida väljad ja lisainformatsioon ning saada see meile. Võtame teiega esimesel võimalusel ühe tööpäeva jooksul ühendust.

"*" tähistab kohustuslikke välju

Kas ettevõttel on eelnevalt olemas e-pood või koduleht?
Selleks, et luua ettevõtte koduleht mis toob sisse müügivihjeid ja uut käivet, tuleb analüüsida vana kodulehe struktuuri, kasutaja koguemust, külastus statistikat jne. Selleks, et hinnata millised disaini elemendid ja funktsionaalsused vanal koduleheltöötavad ja milliseid võiks parandada.
Kas andmete importimine vanast e-poest on vajalik?
Kui palju tooteid e-poodi müügile tuleb?
Mida rohkem tooteid või teenuseid pakute ja mida enam lehekülgi kodulehele tuleb seda rohkem tööd on vaja teha veebilehe planeerimisel, disainimisel ja arenduses. Vajalikuks võib osutuda keerukam kodulehestruktuur, suured menüüd ja kategooria puud, otsingu funktsionaalsus jne.
Kas e-pood vajab brandingut?
Ettevõtte visuaalne identiteet muudab brändi paremini meeldejäävamaks, suurendab usaldust ja parandab kliendikogemust.
Millist disaini lahendust e-pood vajab?
Erilahendus töötatakse välja silmas pidades kliendi sihtrühmasid ja äri spetsiifikat. See on mõjusam ning paremini müügile ja turundusele orienteeritud kui valmis põhjale tehtud koduleht. Aga valmis põhjale kodulehtede arendamine on palju soodsam ja kiirem kui erilahenduse välja töötamine.
Kas e-poele on vaja luua sisu(sisutekstid, fotod, videod)?
Hea ja unikaalne sisu aitab hoida kasutajaid veebilehel kauem ning suurendab nende interaktiivsust teie veebilehe ja sotsaalmeediaga. Suureneb nii brändi usaldus kui ka müük.
Mitme keelne peaks e – pood olema?
Enam kui ühe keele lisamine, eeldab tõlke funktsionaalsuse lisamist kodulehele. Lisaks tuleks meelespidada, et iga keele lisamisel tuleb teha ka rohkem märksõnade analüüsi igas keeles, et luua otsingumootoritele optimeeritud koduleht.
Kas e-poes on vaja vastu võtta makseid?
Kas e-poes on vajat arnelahenduste integreerimist?
Kas e-poel on vaja majandustarkvara liidestamist?
Kas e-poes on vaja kasutajate registreerimist?
Kas e-poes on vaja kasutada kinkekaarte?
Kas e-poes on vaja klientide lojaalsusprogramm?
Kas e-poes on vaja pakkuda soovinimekirja funktsionaalsust?
Kas e-pood vajab blogi?
Kas e-poes on vajab e-mail turundust?
Kas e-pood vajab analüütika tööriistu?
Kui soovite kasutada Google analüütikat ja muid turundus tööriistu andme analüüsiks, et jälgida teie ärile olulisi kpi-sid.
Kas e-pood vajab sotsiaalmeedia integreerimist?
Sotsiaalmeedia integreerimisel on võimalik kasutada kodulehte sotsiaalmeedia turunduses, pakkuda kasutajatele lehe sisu jagamise võimalust ja kasutada sotsiaalmeedia chat funktsioone.
Kas e-pood peab olema otsingumootoritele optimeeritud?
Planeeritud struktuur ja märksõnad mis ühtivad otsingumootorite otsingutega, aitab kasutajal paremini navigeerida teie veebilehel.
Kas e-pood vajab kiiruse optimeerimist?
Kiiruse optimeerimine vähendab kodulehe laadimiskiirust ja parandab üldist kasutajakogemust.

NB! Esmasel hinnapakkumisel on arvestatud arenduse hind tüüp projekti kalkulatsiooni järgi ning selles on arvestatud miinimum nõuetega. Reaalne projekti maksumus selgub peale täpsemate projekti nõuetega tutvumist kliendikohtumisel ja peale lõppliku hinnapakkumise koostamist! Hinnapakkumise saamiseks täitke vormi alumises osas olevad väljad. Võtame teiega ühendust ühe tööpäeva jooksul.

Nimi*